13 februari

Herregud... I natt jobbade min lådsaspappa honsa (vi kallar han så) också rammlade han, slog i huvudet i isen, svimmade och krampade. Så hans kollega ringde panikslaget till mamma och sa att det blödde jätte mycket och massa sånt och han ringde ambulansen också. Men sen när ambulansmännen ringde en stund senare sa de att det bara va ett litet sår i bakhuvudet, men att de skulle behöva sy några stygn. Och när de gjorde det hade honsa svimmat av igen. Men det va tydligen inget farligt i alla fall! Haha, herregud...
Jaja, bella ringde och väckte mig nyss. Hon "trodde" jag va vaken. Nu ska jag börja fixa mig, äta frukost och så och sen åker jag till henne. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0