15 år i morgon

Vanlig dag i skolan idag och sen satt jag kvar en stund efter det och jobba lite svenska. Sen gick jag och sara hem till mig, visade henne hur man laddar ner musik till mobilen och bakade drömrulltårta. Känns otroligt konstigt, men också helt sjukt bra att jag blir 15 år i morgon! Stora tjejen nu ju. Nejmen när man va yngre kändes det alltid som att när man är 15 är man verkligen stor, då är man nästan vuxen. Så känns det dock inte nu, men det ändå väldigt bra! Nu är det lite närmare att bli fri och göra vad jag vill... Då vill jag åka utomlands och plugga, det är en dröm som jag har haft ett tag nu. Och nu när kusinerna och faster har varit i Sverige vill jag så gärna åka till nya zeeland och hälsa på dem med. Och plugga engelska! Vill verkligen bli riktigt bra i engelska. Men än så länge är jag för ung för att åka dit själv och så... Men om några år så! Hade varit helt underbart att få se det landet också. Jaja, nu ska jag gå ner och ta mig en till bit rulltårta och plugga franska. Har många och svåra glosor till i morgon, och jag har inte ens börjat titta på dem... Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0