16 februari

Sitter i sängen nu och måste snart börja städa och plugga lite... Ska ha en såndär duktig dag idag med städning, plugg och sen träning ikväll! Igår va jag med danni, gick hem till henne och glömde helt av tiden. Fick skynda oss hem till mig, äta middag och sen sätta oss på bussen till friskis och svettis. Körde ett spinningpass, ganska jobbigt faktiskt om man har tungt motstånd. Sen åkte vi hem till mig och bakade en cheesecake, som inte smakar cheesecake... Men den blev riktigt god ändå! Sen såg vi på filmen johnny english, rolig faktiskt! Börja se på en annan film också men då sommnade vi... Idag gick vi upp ganska tidigt för danni skulle träna. Så nu sitter jag här, ska bara spela litelite sims och sen ska jag verkligen börja städa och plugga! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0