26 februari

Kom hem från dansen för ett tag sen nu. Har inte uppdaterat bloggen nåt i helgen och jag har faktiskt glömt av. Har inte haft tid för det heller för den delen. Tog tåget till pappa med danni i fredags, va en sväng i antikladan igår och sen såg vi på bio på kvällen. Skriver mer om den senare! Idag tog vi tåget tillbaka till göteborg, och jag åkte direkt och dansade street. Så jag har haft en riktigt bra helg, men det känns sjukt att det redan är måndag i i morgon. Tur att jag har lång sovmorgon i alla fall! Känner mig jätte trött och min förkylning blir bara värre och värre. Har haft ont i halsen och varit snorig hela helgen. Så nu hade jag tänkt lägga mig i ett bad, så skönt är det. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0