3 februari

Hade en jätte bra födelsedag igår! Jag blev väckt med sång, bakelse och paket på sängen och sen gick jag till skolan. Blev grattad och så, och fick paket av danni! Efter skolan kom bella över en stund och gratta mig. Kvällen spenderades med god mat, ännu mer godsaker och paket med familjen och mormor och morfar. Så jag hade en bra födelsedag! Bilder på födelsedagspresenterna får ni lite senare eller någon annan dag. Nu hade jag tänkt lägga mig i ett varmt bad... Dagen idag har varit hel vanlig, fast den har kännts väldigt lång och tror jag har gått ut minst 10 gånger från klassrummet för att snyta mig. Fyfan, hatar att vara förkyld! Sen har jag hjälpt mamma att baka tårta tills i morgon då vi ska träffa släkten och fira både mig och mormor som har fyllt år. Har kollat på bamse med lillebror elias också, haha! Jag har alltid älskat bamse... Men nu ska jag fixa mig en smoothie och ta mig ett varmt bad, puss!
bara för att den är så sjukt söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0