5 februari

Sitter i sängen nu och bara tar det lugnt med datorn i knät. Helgen har varit bra, träffa släkten igår, åt god mat och fick några fler födelsedagspresenter. Sen åkte jag till bella, åt ännu mer gott, titta på melodifestivalen, glee och någon film. Riktig myskväll! Idag hade vi sovmorgon, för träningen va inställd. Så jag och bella va bara hemma, såg ännu en film och tog det verkligen bara lugnt... Riktigt skönt faktiskt. Sen åkte jag till dansen och dansa loss! Fast det va faktiskt ganska svårt idag... Lite för svårt, och då är det svårt att slappna av och bara låta kroppen dansa av sig självt. Men mike sa ju också att det skulle bli svårt idag så nästa gång blir det nog bättre! Nu ska jag fixa ett par saker, måste städa och så. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0