kexchoklad och sims

Streeten idag va grymt bra! Hade emelie istället för mike, har henne i lyrical också. Riktigt duktig är hon och vi fick massa beröm. Och det är ju alltid roligt. Vi hann lära oss en hel ny koregrafi på bara 50 minuter, så hon va imponerad. Riktigt go koregrafi också, killarna fick lite tyngre steg medans vi fick mera bitchiga. Det känndes som steg från en riktig streetfilm verkligen! Hon har battlat mycket i LA också så hon är duktig. Nu kom jag precis ut från duschen och ska sätta mig och äta en kexchoklad och spela lite sims nu. Har blivit helt beroende av det spelet de senaste dagarna. Det är alltid så med mig, det kan ta månader och år mellan gångerna jag spelar men de dagarna jag väl spelar blir jag beroende. Jaja, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0