"never ever dance swedish in my studio again"

Haha, go mike är som sa det igår... Det gick inte så bra för oss :) Jaja, är hemma nu och skolan börjar om en halvtimma. Struntar dock i första lektionen för jag vaknade jätte tidigt i morse och kunde inte somna om. Har hostat hela natten, och har kräkts och mått illa för att jag har hostat så mycket. Och har idrott första lektionen så struntar i den! Om man kommer dit och bara tittar på får man gå ut på promenad istället, och det är ju inte så bra för förkylningen det heller. Så jag hoppar över den lektionen, och kommer till so och svenskan sen istället. Nu ska jag försöka sova lite mer, hostan börjar bli bättre nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0