svar på tal

om köpt på antikladan!:

Shit va snyggt!!! Vill också ha. Men det är dyrt med sånna möbler va?

Svar: Jo, det är ju lite dyrare än ikea men det är så värt. Skrivborden på antikladan kostar väl mellan 1500-3000 ungefär och det är ganska billigt för att vara sånt. Och det är klart att det är gammalt, mitt är runt 100 år. Tycker det är riktigt coolt, och väldigt bra för miljön! Tänk va bra när man kan återanvända saker istället för att producera massa nytt. Det är en av anledningarna till att jag gillar allt second hand så mycket, för jag tycker att det är viktigt att ta hand om vår jord. Men tycker också det är snyggt och unikt, det är ju verkligen bara jag som har ett sånt skrivbord om man jämför med ett ikeaskrivbord som halva befolkningen har. Så jag tycker verkligen att det är värt de pengarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0