topp 5 drömresor

1. Nya Zeeland
För det första bor ju mina kusiner och min faster där och jag saknar dem massor trots att det bara va en dryg månad sedan jag träffade dem. En dröm jag har är att åka hit och plugga, och lära mig riktigt bra engelska. Men är väl lite för ung för det än så länge, men annars hade det ju varit jätte bra för då hade jag ju kunnat träffa kusinerna massa också. Sedan är det ett land jag alltid har velat se, det verkar vara ett otroligt vackert land. Så Nya Zeeland är nummer ett på min lista över drömresor!


2. USA
Som de flesta andra i min ålder tycker hade det såklart varit sjukt kul att komma till USA. Ett land fyllt av möjligheter!
3. Zanzibar
Jag vet faktiskt inte varför, men just zanzibar verkar vara ett paradis. Bo på en "öde" ö och bara sola, bada och dricka drinkar hela dagarna. Paradiset!
4. Italien
Jag har väldigt länge velat åka till Italien och Rom. Tur att jag ska dit i sommar!
5. Japan
På våren då det är körsbärsblommning. Så otroligt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0