vart tog dagen vägen?!

Hemma från träningen nu och så... Bara jag, alexandra och alva där haha! Men vi körde ändå. Denhär dagen har gått helt sjukt snabbt!! Fick trots allt inte gjort så mycket städ som jag hade velat och inget plugg alls... Satte på hög musik så att det skulle vara lättare att städa men inte då. Jag kan verkligen inte låta bli att dansa när jag lyssnar på massa gryma låtar på hög volym! Så det blev ett riktigt träningspass här istället med massa stretch och dans. Blev helt genomsvettig och när jag kollade på klockan hade det gått 1,5 timme. Saknar verkligen dansen, bara den har uppehåll i en vecka! Jaja, i morgon har jag inget planerat så tänkte fixa med det som jag inte fick gjort idag då istället... Eller också degar jag bara. Så sjukt skönt! Men nu ska jag lägga mig i min mysiga säng och spela sims till jag sommnar... Puss!
Titta vad jag har på mig... Min nya juicydress! Ni ska få mer bilder och ska skriva om den i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0