15 januari

Denna helgen har bloggen fått lida lite, men så är det ibland! Hade i alla fall en jätte bra kväll hos fanny igår, jätte kul att träffa henne för det va helt sjukt längesen. Vi åkte la hem vid 12-1 någon gång så la mig och sov direkt för idag skulle jag upp vid 8 och träna. Riktig jobbig träning med ett gott gäng och bra tränare. Körde intervaller, 400x4 + 200x4 så va helt slut. Körde dock inte sista 200 för fick jätte ont i höften igår och det satt kvar i dag med. Sen åkte jag och bella hem till mig och såg på första harry potter filmen! Guuud, va söta all va. Snackade och så och sen åkte hon hem. Nu åt jag precis middag och hade tänkt sätta mig och plugga lite nu så ska jag se på senaste vampire diaries avsnittet sen.. Puss!
bästa serien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0