9 januari

Det har varit lite dålig uppdatering de sista dagarna. Åkte ju till pappa med emelie i fredags, va där på kvällen och såg på vampire diaries och spelade wii. Sen på lördagen åkte vi till vännersborg och träffade alla andra kusiner och släktingarna! Riktigt mysigt, samma gäng som på julen. Det va riktigt, riktigt jobbigt att åka därifrån igår och veta att jag inte kommer träffa emelie, sofia eller ulrika på lång tid. När de åkte till nya zeeland när jag va tio va det inte alls lika jobbigt, då visste jag inte hur det va och hur lång tid det verkligen är och jag fattade liksom bara inte. Men den här gången va det väldigt jobbigt och vi kramades och grät en bra stund. Va deppig hela kvällen sen och grät mycket mer. Det va pga det, men också för att skolan började idag och jag orkade verkligen inte. Allt kändes helt sjukt jobbigt plötsligt och massa andra saker kom upp att vara ledsen över. Grät flera liter kändes det som, men det va skönt att gråta ut och prata ut om allt.. Sen somnade jag ganska tidigt och gick till skolan, hade gråtit färdigt och va ganska glad igen! Hade dock ganska ont i magen och fick inte i mig nån frukost alls. Brukar må dåligt resten av dagen när jag inte har ätit frukost men det gick ganska bra ändå. Sen gick jag till skolan, ny tjej som började idag också som heter linh! Mötte henne och så innan vi började, lärarna bad mig göra det så att hon skulle hitta rätt och så. Jätte snäll tjej i alla fall! Sen efter skolan följde danni med mig hem, vi snackade och så, spelade lite wii. Nu åkte hon hem för ett tag sen och nu sitter jag och bara slappnar av, tar det lugnt och tittar på tv. Hade tänkt ta ett varmt bad snart också. Har massor av fina bilder att visa er från en skön vinterpromenad i helgen, men dem får ni se senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0