de kommande dagarnas planer

Godmorgon! Håller på och fixar mig nu och snart ska jag och sara till kungsmässan en sväng. Måste köpa present till mamma som fylller år i morgon! Kanske blir något annat köpt också, vi får se.. I eftermiddag kommer min kusin emelie hit, hon är fortfarande här i sverige. Så ska hon sova över här, i morgon får vi fira mamma som fyller år och sen åker vi till pappa och sover där. På lördag ska vi till badhuset tillsammans med några andra kusiner och så. Sen är det träning på morgonen på söndag och sen åker jag hem till mamma. Så ser de närmaste dagarna ut! Blir nog tyvär inte så mycket uppdatering, men jag ska försöka uppdatera då och då. Men nu måste jag sätta lite fart, puss!

Kommentarer
Postat av: Michan- Beauty by M

Fin bild! :)

2012-01-05 @ 14:45:27
URL: http://texasplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0