dm i borås

Sitter hemma hos bella nu, såg precis på vampire diaries avsnittet som vi missade igår och nu hade vi tänkt se klart på en film som vi inte hann se klart igår. Blev sjukt irriterad när vampire diaries slutade, det va verkligen jätte spännande så säger de att vampire diaries har ett uppehåll ett tag nu... Jaja, helgen har varit jätte bra i alla fall! Eller ja, den är ju inte slut än men ändå. Kom 3:a i 200 m, 4:a i kula (blev VÄLDIGT överaskad) och troligtvist 5:a i 60 m. Men har inte fått resultatet på 60 m finalen än och jag sprang vid 1 haha... Men hoppas på att det kommer upp resultat på internet snart! Tog dock inga personliga rekord idag men jag är ganska nöjd ändå. Sov helt sjukt lite i natt (alla sov mellan en kvart och 5 timmar men jag va nog en av dem som sov längst) så det är egentligen inte så konstigt. Men nu ska jag se på film, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0