går och lägger mig tidigt

Hade faktiskt redan tänkt lägga mig, är jätte trött.. I morgon ska jag nog stanna kvar på skolan en stund och vara på läxhjälpen för behöver lite hjälp med matten och så. Men jag kanske struntar i det om jag får gjort det under dagen istället, vi får se. Ska kanske med bella till move på kvällen också och testa några andra danser och se om de funkar bättre än dem i måndags. Men om jag får pengarna tillbaka skiter jag i allt på move och fortsätter på sinclairs istället! Men nu ska jag sova, puss!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Hej!



Har precis rensat min garderob och det har dykt upp massa nya grejer i min bloppis så som jackor, toppar, koftor, klackar etc etc! Inlägget är långt!

Kolla gärna in och se om du hittar något.



http://keilema.blogg.se/2012/january/snygg-dunjacka-allt-ska-bort-nyrensad-gar.html#comment



Mvh Amelie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0