helgen i text

Som ni nog har märkt har det varit lite dåligt med uppdateringen de senaste dagarna. Har varken haft tid eller lust att blogga! Men nu är jag tillbaka igen. Helgen har i alla fall varit bra, hade en mysig fredagskväll med några underbara vampire diaries avsnitt och massa godsaker. I lördags åkte vi till antikladan och hittade både ett skrivbord och en lykta. Älskar verkligen skrivbordet! Har letat ett tag efter ett riktigt snyggt men har inte hittat något som har bra med lådor och sånt också. Men detta är verkligen helt perfekt, i shabby chic stil med bra förvaring. Jätte bra fördelsedagspresent! Ni ska få bild på både skrivbordet och lyktan lite senare. Sen på kvällen gjorde vi väl inget speciellt, såg lite på tv och så. Sen på söndagen fick jag gå upp tidigt för hade träning i friidrottens hus på morgonen och pappa bor ganska långt därifrån. Hade glömt mina skor på fredagen också så mamma skulle möta mig där med skorna. Men såklart glömde hon dem, så fick åka hem och sen tillbaka så kom sent... Men hann med lite träning ändå, och kastade slägga. Sen åkte jag och bella till frölunda torg och gick runt lite där. Hittade 2 toppar som ni får se sen. Det va nån afrikansk festival när vi va där också så va tränaren från afron där och dansa! Haha, cool är han. Sen gick jag mot dansskolan och dansa street. Har saknat sinclairs, och mike! Ska faktiskt dit snart igen och dansa lyrical. Har ny tränare så det blir spännande. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0