kungsmässan med sara

Köpte present och goa bakelser till mamma och en fuskpälskrage och "stop och väx" till naglarna så att jag ska hålla mitt nyårslöfte om att inte bita på naglarna. Så nu när jag biter smakar det äckligt.. Har faktiskt inte bitit sedan nyår! Om några timmar eller så kommer emelie, blev lite senare än vad vi först tänkte. Här kommer i alla fall några bilder från idag och på det jag köpte, förutom presenten till mamma då.
Söta sara!
Goa bakelser som ska ätas i morgon
Detta va det jag köpte till naglarna! Har testat det innan och det funkar faktiskt ganska bra, bara det att efter ett tag vänjer man sig vid smaken så biter man ändå... Men den här gången ska jag inte börja bita igen! Finns att köpa på apoteket för 50 kr.
Fejkpälskragen från hm 150 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0