ta hand om mig själv dag

Igår va jag helt slö i både kroppen och huvudet hela dagen så idag ställde jag faktiskt klockan på 10 så att jag inte skulle sova för länge. Blir lätt trött då. Men jag kom ändå inte upp förens halv 12, haha... Jaja, nu är jag i alla fall uppe, har ätit frukost och gått en långpromenad med hunden. Idag hade jag tänkt ha en dag då jag tar hand om mig själv, hade tänkt ta en joggingtur eller åka iväg och dansa lite zumba eller nåt men tror jag hoppar över det för är så förkyld... Men det får bli en annan dag, måste verkligen träna i alla fall. Får väl köra lite styrka hemma idag bara och ta det lite lugnt. Hade tänkt göra hårinpackning, fixa fötterna, smörja in mig osv idag också. Så det blir nog en skön dag för bara mig! Men först ska jag spela lite wii, kan inte låta bli... Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0