tips om smink!

Jag tycker att det absolut bästa sminket kommer från yves rocher. Speciellt mineralpudret, mascaran och läppbalsamet, helt sjuk bra! Folk frågar ofta vilken mascara jag har för det ser så naturligt ut och separerar fransarna perfekt. Precis som jag vill ha det! Det är inte heller djurtestat (såklart) och tycker att priset absolut är helt okej. För er som bor i närheten av göteborg kan man se och testa produkten på nordstan (det finns säkert fler ställen än just i göteborg men det är ända stället jag vet om) eller också köper man på internet (länken ovanför). Har många gånger beställt på internet och det har funkat perfekt och tycker att färgerna (på pudret, concealern osv) stämmer väldigt bra överens. Och inte bara sminket är bra, älskar deras body lotion, deo, parfymer osv. Supertips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0