tankeställare

Fyfan, zappade runt på tvn och råka komma till ett program där se visar hur det går till på slakteriet... Fyfan va hemskt, men riktigt bra att de visar det. Folk fattar inte vad det faktiskt är de har på sig, vad de äter. De tänker att det bara är ett par skinnskor, bara en köttbit. Men det är så mycket mer än så, det har varit ett liv, ett liv som inte finns mera. Ett mycket plågat, hemskt liv också. Men jaja, nu ska jag sluta deppa över hur andra tänker, det viktigaste är ju faktiskt att jag tar rätt beslut. Och det tycker jag verkligen att jag gör när jag står över både skinnskorna och köttbiten. Men nu är det färdigbabblat om det, ville att ni skulle få er en tankeställare. I morgon börjar dansen! Är nervös för ska jag börja på en ny dansskola men det går nog bra ändå. Skulle igentligen färga ögonbrynen och klippa mig också men tror jag skjuter fram till till tisdag eller onsdag för det blir så stressigt annars. Men nu ska jag fixa lite saker och sen ska jag lägga mig och sova, är trött... Gonatt!

Kommentarer
Postat av: emelie carlsson

mysigt med onepiece! har själv en :)

2012-01-23 @ 08:05:21
URL: http://emelieccarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0