hos pappa

Skola idag som vanligt, hade matteprov sista lektionen vilket gick hemskt... Fick hjärnsläpp typ? Och va trött, hungrig och hade jätte ont i huvudet. Men jaja, så kan det gå ibland! Sen gick jag hem, packade väskan och åkte till pappa. Nu är jag här, åt middag för ett tag sen och pratade med farmor i telefon. Hon och farfar ska flytta från huset precis vid sjön de bor i nu, det som är så mysigt där! Men nu kommer de i alla fall bo lite närmare oss i alla fall. Nu ikväll hade vi tänkt se på några vampire diaries avsnitt för pappa har laddat ner med svensk text och allt! Här gillar de vampire diaries till skillnad mot hemma haha. Ska äta godis och chips och bara ta det lugnt! Ska bli sjukt skönt, har känt att jag har varit lite för uppstressad denhär veckan. Men nu ska jag mysa och titta på nån söt film med lillasyster teya, puss!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hej, förlåt om du inte gillar sådana här kommentarer men, jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en sak?

För jag är nämligen med i en blog awards och undrar om du skulle vilja rösta på mig? :) Skulle vara snällt detta är inget måste men kram :)



Här är länken i alla fall:

http://dakotafanningsweden.blogg.se/2012/january/blog-awards-1.html#comment

2012-01-27 @ 20:22:16
URL: http://kingofpop4-ever.tk
Postat av: felicia - fotokobran

sv; jaha :)

2012-01-30 @ 01:31:52
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0