konfirmation!

Hej på er! Har haft en riktigt bra dag idag med konfa! Allt gick jättebra inne i kyrkan och så, och sen va en del av min släkt på både min mammas, pappas och lådsaspappas sida här så det va en hel del folk. Åt massa god mat, umgicks och fick massor av fina presenter. Är rik nu haha, tror aldrig att jag har fått så mycket pengar innan. Fick flera fina smycken också som jag tänkte lägga upp bild på lite senare. Är helt slut nu så ska snart redan gå och lägga mig. Men konfan är inte helt slut ännu, i morgon är det sista dagen, med fototgrafering, mässa med nattvard, fika och avslutning så att man ska säga hejdå till allt härligt folk. Känns både skönt att konfan är slut nu och att lovet får börja på riktigt, men det känns såklart också riktigt tråkigt att säga hejdå till alla... Men så är det. Nån dag ska ni få massa bilder från konfan också. Men det är pappa som har alla de bilderna så kan inte lägga upp dem nu. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0