kusinerna från nya zeeland är i sverige!

Kommer ni ihåg att jag skrev om någon överaskning i fredags? Och det va verkligen världens bästa överaskning! Mina kusiner och min faster från nya zeeland är här, igen efter bara ett halvår!! När de var här i julas va det ju fyra år sedan jag träffade dem. Men nu är de här igen och jag är sjukt glad för det! Och emelie ska stanna här i ett halvår och bo hos farmor och farfar, så vi kommer kunna ses jätte mycket. Jag, emelie och min andra kusin johan ska faktiskt redan ses imorgon igen och gå på liseberg. Har konfa innan, men vi slutar ganska tidigt så åker till liseberg direkt efter det. Nu ska jag packa upp lite, har verkligen inte hunnit packat upp från italien än. Har varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen också men det har varit så mycket som har hänt. Men jag ska absolut berätta mer om italien resan och så snart! Här nedanför kommer några bilder från helgen, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0