slutar blogga

Nu har jag äntligen bestämt mig! Har tänkt på detta länge, men sen så har jag velat fram och tillbaka men nu vet jag vad jag vill. Jag tänker sluta blogga, för jag tycker helt enkelt att det inte känns kul längre. Jag har bloggat i många år nu, och har verkligen tyckt att det är kul. Men nu känns det mer som ett tvång, som att jag måste ha en blogg. Och så ska det ju inte kännas, så därför vill jag inte blogga mer. Kanske kommer jag tillbaka till bloggen, vi får se. Men nu tänker jag lägga energi på saker som jag för tillfället tycker mer om att göra! Ni får ha en riktigt bra fortsatt sommar, så får vi se om jag kommer tillbaka eller inte. Hoppas att ni har haft glädje av min blogg, puss och kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0