16 maj

Är hemma nu från prao och veterinären. Har inte skrivit om det på bloggen för jag tycker att det är så jobbigt, men ida har några knölar på sin mage. Men idag fick vi veta att det troligtvist är godartat och det ska opereras bort om 2 veckor. Så vi hoppas på att allt går bra! Praoen idag gick också jätte bra, sista dagen på det cafeét. Så snälla de är, fick ett presentkort på kicks som tack för hjälpen. Har varit jätte bra att praoa där verkligen! Snart kommer bella hit, hon ska sova här i natt. I morgon ska jag iväg till vänersborg till mina kusiner och släkt ganska tidigt och sen ska jag vara hos pappa en hel del i helgen. Så det blir nog inte så bra uppdatering. Men vi hörs när vi hörs!
Jag har aldrig sett någon skaka så mycket innan som hon gjorde inne hos veterinären. Jätte synd om henne... Trodde inte att man kunde skaka så mycket.
Tack malin och eva på café m!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0