22 maj

Nu är jag hemma efter en lång dag! Praoen gick verkligen super bra, jätte kul att bara få baka massa söta cupcakes, macarons osv hela dagarna! Go personal också, så det va verkligen ett andra riktigt bra val av praoplats. Åt misslyckade cupcakes till lunch haha för annars hade jag inte hunnit äta någon middag innan träningen. Min sån där syokonsulent kom dit och kolla hur jag hade det också. Slutade lite tidigare i alla fall så jag hann hem och åt lite mat och sen åkte jag till träningen. Sprinta lite och sen blev det joggning i skogen. Hatar att springa i skogen på våren, så jobbigt med allergin... Men det funkade. Massa myggor också, råka få en i munnen haha. Så idag har jag ätit kött för första gången på två år! Haha nejdå. Nu kom jag precis ut från duschen och sitter och kollar på semifinalen av melodifestivalen. Haha, de där gummorna från ryssland som uppträder nu. Dem måste ni väl ha sett?! Lägger uppp klippet av dem här nedanför ifall ni inte har det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0