25 maj

Har varit lite dåligt med uppdateringen idag och igår, men igår åkte jag direkt till träningen efter praoen och idag kom jag inte hem därifrån förens vid halv 8. Höll på att göra en bröllopstårta och det är ju inte varje dag man gör det liksom?! Sista dagen på praoen idag också, kommer sakna det... Men ska kanske sommarjobba lite på både caféet och konditoriet som jag har praoat på. Vi får se! va en annan praktikant där idag också, så slapp sitta helt forever alone och äta idag haha. Åt i haga på ett mysigt café ute i solen! Fick ta med mig en hel del cupcakes, woopies och macarons hem också. Nu ikväll har jag kollat på tv och i morgon ska jag träna och träffa bella. Kanske tar en fika eller åker till hammarkullefestivalen en sväng. Sen blir det mys med melodifestivalen! Men nu ska jag fortsätta kolla lite på tv och sen ska jag sova. Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0