7 maj

Hej! Har så mycket plugg just nu så det blir lite dåligt med uppdateringen... Men jag försöker så gott jag kan. Träffade danni en stund också efter skolan, ett tag sen vi sågs utanför skolan faktiskt. Sen så har jag bara suttit och pluggat massa, har två matteprov och ett noprov denna veckan. Plus ett hus som ska göras klart, en stor inlämmning och flera läxor på det. Så det är en hel del att göra denna veckan! Sen är det två veckors prao, och det ska bli så sjukt skönt. Så jag ska kämpa vidare en liten stund till, vill få gjort så mycket som möjligt nu. Sen ska jag sova! I morgon ska jag till sjukgymnasten så får gå lite tidigare från skolan och sen ska jag till flygplatsen och hämta min mormor och morfar som har varit i frankrike i ganska många veckor nu. De brukar vara hemma hos oss ganska många gånger i veckan vanligtvist och passa min lillebror så jag har saknat dem! Sen ska jag till träningen. Nu ska jag fortsätta med plugget, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0