loreen vann!

Hej på er! Träffa bella igår och bada för första gången i år (seg jag är) och sen hade vi myskväll. Är så glad att loreen vann igår! Både jag och bella hade det på känn innan, men man kan ju aldrig veta. Blev väldigt glad när hon vann i alla fall, så överlägset också. Älskar verkligen låten. Jag och bella hade en mysig kväll med massa godis och gott och det va riktigt kul att hon vann. I morse skulle vi på våran sista gudstjänst, men innan vi skulle åka började bella blöda näsblod. Det gör hon dock hela tiden, men denna gången droppade det i över en timma! Hur mycket blod som helst ju. Så det blev ingen gudstjänst för oss. Haha, lite annorlunda anledning till att inte gå på en gudstjänst! Så jag följde med familjen hem till mormor och morfar och firade mors dag! Mamma fick lite gott från olivolja etc, en affär i haga typ där jag praoade förra veckan som hon gillar. Så det tror jag hon blev glad för! Har ätit massa god mat och även pluggat en del så det känns skönt att ha det gjort. Men har fortfarande lite kvar som jag tänkte sätta mig med nu ute i kvällssolen. Ska städa lite också. Puss!
När vi gick hem från sjön fastnade vi en stund vid skolan och bella fick för sig att hon skulle krypa genom alla hål vid de röda, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0