min helg

Är hemma från träningen nu! Vågade inte vara med på höjdhoppen för knät (och jag har fått ribbskräck helt plötsligt) men sprang några km istället så det va bra! Så skönt att träna ute nu. Tänkte bara meddela att uppdateringen kommer att fortsätta vara låg i helgen. Men får försöka göra nån mobilbloggning! I morgon ska jag till liseberg, har bestämt att jag ska ha guldpass i år igen. Ska i alla fall dit med bella, ottilia och karin. Sen åker jag till pappa och sover där, och åker hem på lördag igen. Då ska jag träffa bella, och även kanske hilde. På kvällen ska vi till sisjön och träffa lite folk, grilla och så! Hoppas på att hilde också följer med. Sen sover vi hos bella och på söndag ska jag bara ta det lugnt och umgås med bella och kanske hilde då. Så det blir nog en toppenhelg! Men uppdateringen blir nog inte så bra. Så vi hörs när vi hörs, puss och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0