sluta blogga?

Jag har faktiskt funderat på att sluta blogga ett tag nu. Jag har bloggat i flera år och jag skulle vilja testa att inte göra det. Det tar så mycket tid som jag egentligen inte alltid har och som jag skulle vilja lägga på andra saker. Men samtidigt älskar jag att blogga och det är ju därför jag har hållt på med det så länge. Funderar på att byta domän, tema eller nåt i alla fall. Men vi får se om det blir nåt med det eller inte, jag kanske fortsätter blogga här... Men jag vill ha förändring i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Emelie Harrison

Jag kollar in din blogg varje dag och jag tycker att det är roligt att se vad som händer på andra sidan gjord klotet. Det käns på något sätt som att vi holler kontakten. Men jag har börjat gå på instagram mycket nu och de är nästan lite som en blogg men man spenderar inte lika mycket tid på att skriva och mer på att lägga up kort. Du vet ju du så klart för att du har instagram :) älskar dig, cusine Emelie

2012-05-06 @ 23:04:19
Postat av: Emelina

Nää ta inte bort den, de e alltid kul att blogga, man märker de efter ett tag när msn inte har bloggar på ett tag ;) byt till devote annars! Puss

2012-05-07 @ 23:10:01
URL: http://emeliina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0